Teamledare Restaurang

Vi behöver fler skickliga ledare till vårt ledarteam och söker nu efter en TEAMLEDARE. Kan det vara DIG vi letar efter?

Att vara anställd på Egon innebär att arbeta i team för att säkerställa att våra/dina gäster får en fullständig upplevelse under sitt besök. Det innebär alla uppgifter från planering och förberedelse, gästbemötande och uppföljning, genomförande av alla detaljer och rutiner som vårt koncept innebär för att se till att atmosfär, matkvalitet, renlighet och ordning med mera tas om hand.

Många stannar kvar på Egon Restauranger i flera år efter att de har blivit anställda, och hos oss har du många karriärmöjligheter om du önskar det. Men för att bli anställd på Egon krävs det att du har vissa viktiga egenskaper och kvalifikationer:

  • Du är minst 20 år gammal
  • Du är utåtriktad, glad och trivs med att vara med andra människor i alla åldrar
  • Du vill bli ställd inför krav och du gillar att kräva av dig själv för att lära
  • Du är inte rädd för att ställa frågor när du undrar över något
  • Du gillar att få ansvar för att fatta beslut i din egen arbetssituation
  • Du är ödmjuk och respekterar dem runt dig som du kan lära av
  • Du är strukturerad och pålitlig
  • Erfarenhet från branschen är inte ett krav för restaurangmedarbetare/serveringspersonal, men det är en fördel för kökspersonal.

På Egon vet du vad du får:

  • Våra gäster gillar vårt koncept, maten och servicen. Vi strävar efter att behålla konceptet och spenderar mellan 15 och 30 miljoner på att bygga upp en ny restaurang. Vi lägger ner mycket tid och resurser varje år på menyns och konceptets utveckling för att tillfredsställa en bred publik över hela landet. Vi är kompromisslösa när det gäller vårt koncept - Egon ska ha precis samma koncept på alla restauranger.
  • Vi är väldigt stolta över våra anställda. Vi har engagerade medarbetare som kämpar varje dag för att ge service till alla våra gäster. Inom branschen har vi en av de lägsta sjukfrånvaron, lägsta personalomsättningen och ledarstabiliteten. Detta är också en av framgångsfaktorerna för konceptet.
  • Gästen är viktigast. Att vara gäst på Egon ska vara en upplevelse och en avkoppling från vardagen. Du ska känna att du är på restaurang genom service, mat och miljö. Alla ska känna sig som hemma hos oss!
  • Ärlighet i alla led. Vår policy är att vi både internt och externt ska agera ärligt, rättvist och korrekt. Detta är något vi fokuserar starkt på gentemot alla våra anställda, leverantörer, samarbetspartners, myndigheter och inte minst våra gäster. Vi ska vara en förebild inom restaurangbranschen. Därför samarbetar vi nära med de norska myndigheterna för att kontrollera våra rutiner, vår allmänna verksamhet och vår redovisning. Vi strävar efter att behålla vår höga standard på detta. Det har också lett till att vi i flera sammanhang används som remissinstans för myndigheterna.
  • Öppettider. Alla Egon ska i princip vara öppna alla dagar utom julafton och annandag jul. Helgdagar följer i huvudsak samma öppettider som söndagar. Köket ska hålla öppet lika länge som annonserad öppettid.
  • Villkoren och årsbonusarna anses vara bland de absolut bästa inom både vår bransch och liknande branscher med personalansvar. Egon Restauranger är i ständig utveckling och expansion, så ledare som vill ha nya och större utmaningar internt ges ofta möjlighet till detta.
  • Ytterligare frågor om de olika tjänsternas innehåll och villkor kan fås från kontaktpersonen. Skicka in en ansökan, vi ser fram emot att lära känna dig!

Kontakt

Linus Ringström

+47 930 03 121

Goteborg@egon.se

Deadline

19-04-2024

Ansökan om jobb